31 juli blir jag och Skrutten strömsholmsbor! :)

Efter ridprov och intervju fick jag den 2 juli beskedet om att jag blivit antagen som dressyrstipendiat till strömsholm!
Lyckan var/är total!
Jag som inte ens vågade söka förens en jobbkollega sparkade mig i baken. Tack Åsa :)
Ibland handlar det om att våga och ta risker här i livet och inte vara för feg!
http://www.stromsholm.com/blog/2013/07/08/hopp-och-dressyrstipendiater-till-stromsholm/

Kommer sakna alla hemma i falkenberg, framför allt Emil och Paddie, men jag vet att de är glada för min skull och att de finns kvar när änetyret slutar och det är dags att återvända till Falkenberg :)

Ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv, men för er som inte är hästintresserade skulle jag nog rekomendera att läsa en annan blogg... för denna kommer nog BARA handla om ridning, hästar och ridsport framöver :)


Enjoy!
Pusshej

2 kommentarer

Hanna Törnstrand

25 Jul 2013 22:01

sååå rooligt!! :D<3

Josefin

30 Jul 2013 07:35

Stort grattis och jag kommer fortsätta läsa här :)
Men uppdatera bara lite oftare ;)
Lycka till...
Stora Bamse kramar Josse D-H

Kommentera

Publiceras ej