Carro min fina vän! Jag börjar då rynkor, helt galet jag börjar bli gammal! 
Men vet du vad? Jag önskar att vi kunde stå här nu peka på varandras rynkor skratta och säga att vi nog duger som vi är ändå 😊

Men så kommer det aldrig att bli, du kommer för alltid ha den där babystjärten till hy med det lekfulla smilet som bara du kunde ha.
Medan jag själv får förvandlas till en gammel tant, en resa som jag får göra utan en av mina finaste vänner!

10 år har nu gått och jag saknar dig ska du veta! 
Jag saknar dig så det gör ont vissa dagar. 
När Emil friade ville jag så gärna berätta för dig, så som jag gjorde för de andra tjejerna, dela min glädje med dig.
Så det gjorde jag idag vid din grav, och jag tror nog banne mig du log ner mot mig. Älskar dig och saknar dig! 


Kommentera

Publiceras ej