Det är helt sjuk, dagarna bara flyger iväg.


Men kommer försöka göra korta inlägg om både dittan och dattan så håll utkik!

Idag har det varit storstädning på schemat! Mitt rum såg ut som en hästbox... hår och spån på hela golvet, ja en å en annan råtta fanns där oxå... dammråttor!
Men nu ser rummet beboligt ut igen och jag känner mig lite extra nöjd :P

Michaela från falkenberg kommer hit idag för några dagars besök, ska bli kul att få höra om allt hemmifrån :)
Hoppas hon har massa svaller med sig i bagaget.

Ska under kvällen även hinna med en tripp till eskilstuna för att träffa min underbara vän Karl och hans tjej Nikolina!! Kan inte minnas när jag träffade Karl senast och vi faktiskt han med och prata haha, har under de senaste åren bara sprungit på varandra i all hast på de mest otippade platserna :)

Men innan dess måste jag till stallet och rida några av mina fina hästar även om den finaste Mexx ska vila idag efter gårdagens prestation. 64,56% skrapade vi ihop i MSV:B4, på vägen till tävlingen sa jag att dagens mål var 65%... men jag antar att jag får vara nöjd ändå för nu är ju ett av delmålen för henne uppnådda, att kvala till MSV:A/st.george.
Men för att jag ska får mer tävlingsrutin så bär det av till örebro redan på söndag igen för att rida MSV:B3, då får målet bli att vinna!!


Men nu mina vänner måste jag rappa på för att hinna med allt. Ses och hörs!

Bjuder på några bilder från min tid här på strömsholm :)
 
 
 

4 kommentarer

Malou

03 Nov 2013 11:36

Äntligen Fina lina!!:) synd att jag var på annat håll igår, annars hade jag kommit o tittat på dig i Kga! Puss

Svar: haha ja jag började känna mig tvungen att skriv nån rad :)de e lugnt vettu, förstår att du/ni har fullt upp. Man kan inte hinna med allt :)
Linut

Anita Strand

03 Nov 2013 12:50

Oh fina Lina känns verkligen som du hamnat såå rätt i livet ! Blir glad varje gång när jag ser att du glimmar till på Facebook , saknar dig!!!!! Livet med Pingo o Benino flyter på Har fått trava Benino sen en månad tillbaka men tagit det väldigt lugnt, min räddning blev ju att jag flyttade till Anne och fick ett sånt varierat utbud på ridvägar eftersom jag inte får rida i manege ännu. Och som tur är han hur snäll som helst vad som än händer på vägen! Pingo hopptränar jag för Anne på Stum varje onsdag. ( undantag ett par veckor nu när jag skadade knäet när jag var ute och joggade, men med sjukgymnastik är vi nog på G igen). För övrigt flyter livet på för mig och min älskling vi trivs och har det så bra. Hoppas vi ses om inte en alltför lång tid! Kramar och ha det så gott. Anita

Åsa

05 Nov 2013 08:24

Hej fina du!
Roligt att höra lite från dig och se lite foton från ditt "nya" liv!
Här hemma rullar ju allt på, men vi saknar dig!!
Ha det bäst 😃 Kram 💗

Pammis

23 Nov 2013 21:58

Du ser så jävla proffsig ut lina!
När du rider OS, får jag följa med som assistent till dina assistenter då? Puss

Svar: haha söt du är pammis!
Linut

Kommentera

Publiceras ej