Då var man lägenhets ägare :)
Jag känner viss panik över allt som ska göras, då jag inte direkt är den händiga typen...
Men va fasen rulla lite färg i tak och på väggar kan väl inte va så jävla svårt?
Resten får min händiga man stå för hihi


Gårdagen var riktigt trevlig, fick massor gjort och de gillar vi!!

Jobbade 7.30-15.00 och dagen flöt på bra utan tjafs och incidenter :)
där efter gjorde jag klart det mesta från fälttävlan och alla som väntat på återbetalning kommer nu vara nöjda. ( nu är det BARA den ekonomiska redovisningen kvar att göra )

Sen blev det äntligen en trip till Fam Forslind för att äntligen se deras hus, de har väl bara bott där i typ ett år ... Jag och Emil är inte de snabbaste :)


Sen stallet och efter veckans katastrofala försök till att rida dressyr som ofta slutat i att jag dragit och sparkat samtidigt var det gött att känna att min plan för dagen gick igenom. Skrutten kändes finare än på länge :)



Som grädde på moset kunde vi inte låta bli att pack ihop luftmadrass och sängkläder för att få sova första natten i nya lägenheten. Lycka sprider sig i kroppen när jag ser solens strålar smyga in genom balkong fönstret. Äntligen ett riktigt hem!

Nu väntar ännu en fullspäckad dag som förhoppningsvis blir lika bra som föregående :)

Hela "familjen" samlad, morgon stund har guld i mun.

Kommentera

Publiceras ej