Lyckades tappa bort mina nycklar igår... Igen.

Letade som fan. ÖVERALLT!!
Men utan resultat.
Involverade alla i min närhet i "mission: find linuts key"

Jag har vänt upp och ner på vår sadelkammare (som iof fick sig ett ansiktslyt i och med detta) jag har gått igenom alla fickor vinklar och vrår på kläderna jag bar, gått med lupp längs vägen till och från bilen, hagen, foderkammaren. Ja överallt där jag varit men ingen nyckel nånstans!!! Körde fram och bak bildstolen till Max för att bara hitta damm och gamla tappade godisbitar (ja Doris behöver städas...)


Men idag, just idag, efter ett dygn med ångest hittade Emil dom... i Bilen!!!
Samma förbannade bil som jag redan kollat igenom... Dock bara på förarsätet... Nu låg dom visst mellan passagerarsätet och dörren.
Nu återstår frågan.

VEM LA DOM DÄR?!?!
Måste varit paddiesen :oP

Nej nu får det bli till att skaffa mig en kry Finder eller vad det nu heter :)


1 kommentarer

Kicki

02 Nov 2012 19:26

Ett långt snöre att sätta fast dom i, och andra änden runt halsen.... Kombinationslås på alla "dina" dörrar. Eller inga nycklar alls (se till att det finns någon som kan öppna för dej). Sista lösningen är superlimma nyckelknippan i handflatan.....

Kommentera

Publiceras ej