Det kan gå fort det där, från att ha flyt till oflyt.
Att ha den bästa känslan i världen till att ha den sämsta.
Måste skapa mig flyt, skapa mig medgång innifrån, bryta neegativa tankar. 
Varför ska det va så jävla svårt att tro på sig själv?


Jag har svårt för förändringar men vet jag behöver dom. Förändringar kan leda till något bra och bättre.
Men vad gör jag om det blir fel, hanterar jag verkligen fler motgångar?
"Man vet vad man har, men inte vad man får"


Emil borde snart tröttna på mig och kasta ut mig på gatan för jag grubblar, äer negativ och funderar på allt i allmänhet och vem tusan skulle orka med det. Hade de varit tvärt om hade jag nog bara sagt "shut the fuck up!"
Tur jag är jag och han är han :)


Ne nu får jag ta mig i kragen och skapa mig lycka och framgång!!
Wish me luck!

pussåhej!

Kommentera

Publiceras ej