Den 9 nov åker Emil och jag till USA tillsammans med Pappsen och Nettan.

Spännande men lite läskigt. Jag är inte så mycket för det här med att resa men USA ska ju vara som inget annat, och någon gång i livet har jag ju lovat mig själv att åka dit. Försöker övertala Emil om att vi ska gå på Disney world, men tydligen tycker han inte att vi är tio längre...


När jag fick veta hur lång flygresan är till LA hann jag ändra mig tio gånger om jag ville åka eller inte, HATAR att flyga.
Inte för att jag tycker det är läskigt eller nått sånt, nej utan för att jag svullnar upp som en flodhäst och att mina händer får falukorvsfingrar, inga Prinskorvar här inte, nej FALUKORVAR!!! Fötterna blir till häffaklumpar och benen stora som trädstolpar!!

Hujeda mig vad positiv jag låter :)

Vad jag däremot längtar efter är att komma till värmen, umgås med några av de bästa i 16 dagar, och framförallt att få köpa MASSOR av billiga converse :)
Me like it!


När det blir semester ska min hand alltid innehålla någon form av detta ;)

Kommentera

Publiceras ej