Ännu en dag har gått och jag har fortfarande inte fått ordning på dygnsrytmen, är tröttare än självaste törnrosa redan kl.18 på kvällen och kan inte sova en hel natt utan att vakna ett flertal gånger. Att det dessutom fortsätter att vara svinkallt och att jag konstant skakar som ett asplöv gör inte saken bättre. Tror det får bli shopping snart... Av vinterkläder!!!

Idag har vi varit i el mirage och kollat på hastighetsrekords försök på "salt lake"Träffade flera svenskar som berättade hela sina livshistorier, och hur den ena efter den andra bilen är trimmad och ändrad med cylindrar och block?!? Ja lite mer livserfarenhet har jag nog skaffat mig och en sak ska jag säga er, brinner jag hälften så mycket för ridsporten när jag är 80år som gubbarna här gör för motorsporten kommer jag få en bragdmedalj. Coolt har det varit att få se denna "tävling" inget man gör varje dag direkt. Några kom upp i FÖR hög hastighet och snurrade flera varv men som tur är kol ingen till skada.

Nu styr vi bilen mot Las Vegas för att bli förstummade eller förskräckta... Fors. Följer.

Längtar redan efter hästarna och utanför Anaheim har jag hittat en stor Horseranch som jag ska försöka ta mig till nån dag i veckan som kommer :) de hade en jätte fin hoppbana precis vid vägen och har jag tur kanske jag kan få se en hoppressning eller två. Så håll tummarna att de tar emot en hästgalning från Sverige.

Bye for now!

Kommentera

Publiceras ej