Idag blev bara allt för mycket. Jag la mig på sängen surade ihop och tyckte synd om mig själv för att jag är förföljd av hela världens olycka. Jag tar min mobil och ringer Emil (som för övrigt sitter i vardagsrummet i vår 38kvm stora lägenhet) och säger att jag behöver en kram. In kommer en ambulanstutandes Emil han kramar om mig och kläcker: "Linut din kramambulans är här" haha vem kan fortsätta sura och tycka synd om sig själv efter det?? Imorn åker jag och min kramambulans ner till köpenhamn för att sen natten till ons åka till USA, till LA för att vara exakt :) Nästan tre veckors semester väntar och jag har fortfarande tusen saker på min att göra lista som inte är gjorda, suck. Funderade på att ta med laptopen och jobba lite på planet, men de var visst semestr vi skulle på... så jag får nog lämna allt som heter jobb och måsten hemma om jag ska kunna slappna av. Så vi ses och hörs om några veckor om jag inte lyckas hitta tid till att sätta mig ner vid en dator på semestern ;) Tack och hej!

Kommentera

Publiceras ej