peppar peppar ta i trä... jag är aldrig sjuk.

Men när jag är sjuk får jag en nära döden upplevelse varje gång.
Idag är en av dem.

Vaknade imorse, klev ur sängen och höll på att trilla tillbaka i sängen trots att jag i min tanke redan var på väg ut ur rummet.

Försökte ta mig till toaletten men vinglade mest omkring och till min förvåning såg jag två linor i toa spegeln...
konstigt att vakna full när man inte druckit en droppen sen förra helgen !?!

Körde i en dimma till jobbet och lyckades med vingliga steg fodra hästarna innan jag insåg att snart trillar jag ihop. Fick be Emil komma och hämta mig. Vågade inte köra hem igen.

Så dagen har bestått av illamående, sömn och en gångstil som om jag just åkt virvelvinden 5 gånger i rad. INTE okej!


Men nu har jag sovit för en hel vecka och knapprat iprenmannens vita piller i mängder så jag lär ju hålla mig frisk i minst 10 år fram över. förhoppningsvis.

_______________________

Jag har tagit mitt första steg till att vara spontan,
"viljan att vinna måste vara större an rädslan att förlora"
Nu jäklar ska fegisen ut ur mig!
jag ska våga hoppa, ta risken, vad har jag att fölora?


________________________

Emil och Jennie är mina stöttepelare i livet just nu, är så glad över att ni finns i mitt liv <3


Min vackra vän.

min. min, min, bara MIN!

Kommentera

Publiceras ej