Efter regn kommer solsken.

Är inne i ett bra flow för tillfället. Känns bra, känns riktigt bra.

Gillar att vara jag just nu :)


Var på fynda här om dagen, var bara tvungen att köpa godis...
Och överallt ser jag äckliga påsk godisar!! Vem äter dom där vidriga små äggen tänker jag medan jag lastar min påse med underbara ferrarisar och lysmelk.
Då, just då, ser jag till förtvivlan en liten mormor/farmor som i full fart lastar det ena ägget efter det andra med de där vidriga äggen!!!
Vet inte riktigt vem jag ska tycka synd om, Tanten som köper godis i tron om att barnen ska bli glada över det äckliga godiset eller barnen som kommer behöva tvinga se glada ut när dom får godis de aldrig någonsin kommer äta..

Så vill nån ge mig ett påskägg i år, snälla skippa de äckliga små äggen så kanske mitt goda humör håller i sig ända till sommaren :)


Just det, en bidragande faktor till att jag är glad just nu är överraskningen jag kom hem till förra veckan... Har man världens bästa sambo så har man <3

1 kommentarer

Mallamousan

24 Mar 2012 22:26

Ett livstecken!!:) kom hem snart!!! Puss

Kommentera

Publiceras ej