Finns inget mer att säga, finner inga ord.
Ofattbart.
Vill inte det ska vara sant.
Jävla mardröm, sluta, låt mig vakna.
Så jävla plötsligt, overkligt, blir bara stum.
Sånt här händer bara inte.
Man kan inte bara somna och aldrig mer vakna.

Dagen har gått upp och ner.
Tårar och ilska över att världen är orättvis,
glädje och värme från minnen av min fina kusin.

9 februari kommer för alltid va en dag med sorg.
den dagen då gustav lämnade oss.


Kvar finns fru, barn, släkt och familj.
Fina minnen vi fått, men vad gör det när hans tid ännu inte hade gått...
Det var inte hans tur nu, inte när man är så ung!!
Det var ju nu hans liv skulle börja på riktigt!
Fru, hus, barn och jobb, åka bil och bara må gott!
Fan vad livet är orättvist!


Jag lovar Gustav, jag kan heja på Liverpool för resten av mitt liv, kalla farfar för morfar och sluta leka med maten, bara du kommer tillbaka nu med en gång!!

Du är redan saknad, kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Älskade kusin, vila i frid <3

~ Gustav Wallgård ~

http://www.youtube.com/watch?v=2KWHWOPyixY



Kommentera

Publiceras ej