Drygt som fan. Hatar tåg. Åker baklänges dessutom :( tyck lite synd om mig så känns det lite bättre haha

På väg till värmland för att fira Godingen och hans morfars födelsedag och lite påsk ska väl oxå firas där emellan.

Världens bästa Monica tar hand om skrutten så att jag kunde komma iväg, hon är allt snäll hon. Men om jag ska vara ärlig kommer hon nog aldrig mer erbjuda sig frivilligt efter två dagars mockande hos världens grisigaste häst :)

Har alltid en klump i magen när jag åker "hem" just för att det är hemma fast ändå inte hemma. Har ju inget hem där längre men ändå kallar jag det hem.
Man har svårt att hinna träffa alla man vill träffa, släkt och vänner. Man får priotera sägs det men jag vill ju inte priotera bort någon... Låter det konstigt?

Men men utgång i helgen i lilla hålan, kan ju bli spännande. Kommer känna mig som en tant. I hålan är det 18 åringarna som äger, de har det alltid varit. De i min ålder har antingen flytt sin kos eller skaffat barn och sitter hemma och myser med sin lilla familj :) men har jag tur är det lite hemvändare ute eftersom det är påsk :) alltid kul att träffa folk från gymnasiet som man inte sett på nått år.

Ha de gött nu i påsk och hoppas ni fått gott godis i påskägget!

Kommentera

Publiceras ej