Emil åkte redan igår, känns alltid så förbannat tomt när han åker bort.
Förflyttade min sovplats ut till soffan och somnade in till någon dålig film med Paddie på magen.

Men innan dess vara jag iväg och åkte go cart för första gången i mitt liv, shit va läskigt det var!!
Så efter några snurrar och besök ute på gräset hamnade jag någonstans i mitten av resultatlistan. Bättre lycka nästa gång :)

Ikväll blir det Mat och prat ute i glommen med hallands ridsportförbund och imorn bitti går bilen upp till nära och kära. Längtar faktiskt hem. ska bli skönt med semester i de gröna skogarna och att få bada i SJÖN!! Whiiii!

På fredag fyller världens bästa Natalie 25 år detta måste ju firas, hoppas hon har lite tid över till sin 1 månad och 7 dagar yngre vän ;P



ska äntligen få träffa min lilla systerson Martin när jag kommer upp :)





man kanske skulle slå till och bära hatt på gullungens stora dag haha



min gullunge som snart fyller tant :)


Kommentera

Publiceras ej