Ja det är vad jag får när jag se alla som varit inne och "läst" min blogg fast jag inte uppdaterat på evigheter.
Massor har hänt sen sist
 


-Jag har gått och fyllt 18 igen, gött att äntligen få gå på krogen!?!

-Hästen har börjat sättas igång efter en oförklarlig svullnad i ett ben, han är nu mer vild än tam så fegremmen hänger med ett tag till.

-Jag har fått nya arbetstider på jobbet, mer stalltjänst mindre lektioner, vilket i sin tur innebär att jag slutar lite tidigare och kommer hinna träffa emil mer

-Jag har börjat plugga företagsekonomi och två ämnen till så snart jag ska jag nog oxå vara behörig till högskolestudier, då ska jag plugga nått som jag blir rik på sen :P

-Natalie har varit här jättelänge men ändå alldeles för kort tid, massa hyss och skoj hann vi med. Hon är mitt lyckopiller!!

-Syrran och Fredrik har förlovat sig, GRATTIS ännu en gång!!

-Emma P och jag var iväg på ponny SM i fälttävlan och bodde på världens skabbigast hotell där receptionisten säkert rökte på varannan minut, läskig som fan.

-Vår fälttävlan blev av den 21 augusti och jag blir åter igen chockad över hur bra det faktiskt gick. Alla dessa funktionärer som ställer upp är helt fantastiska!!

-Emil och jag firade 7 år tillsammans, känns härligt att kunna säga att det fortfarande pirrar i magen när jag ser honom.

- Pappa var här och hälsade på när jag fyllde år :) Alltid lika kul när han har tid att komma, nu är han i australien och jobbar, vissa ha de bättre än andra :)

-Nettan tog sig tid och hälsade på i stallet när hon hade varit hos malin, hon kom för att se skrutten men Vädergudarna tyckte annat så det fåre bli en annan gång :)

Det var ett axplock på vad som hänt och jag ska FÖRSÖKA uppdatera mer ofta...




Till helgen kommer mammsen och moster på besök :)
Ska bli riktgt kul att ta med dom på hästäventyr för på söndag vankas det DIV2 dressyr med en av våra lektionshästar. Gäller att hålla igång programridningen för min egna del, för nästa år då jäklar ska Skrutten kvalas ;)


1 kommentarer

vicki

01 Sep 2011 08:47

fan vad det händer saker för dig kul. =)

Kommentera

Publiceras ej