Skavsår i knävecken, går som en sjörövarfabbe med träben, men ack så snygg jag ska va när jag tar tag i mitt dressyrtävlande igen. HÖGA cavallo stövlar är fina grejer... om jag någonsin kommer kunna rida i dem.
Upptäckte idag att jag inte ens får igen dragkedjan pga mitt högra fettoknä. ups.



Trimmat skolhästarna idag igen, härligt! Gulliver och Tiger fick sig en omgång, fick slita idag, men känns som om Gulliver och jag börjar prata samma språk igen tack och lov :)
Men duktigast var nog Jeanette på Cigge och Lollo på GUstav, jag fattar inte riktigt hur de får till dem !?! bra går det iaf.
Jag har världens bästa arbetskamrater, både två och fyrbenta!

__________________________________


Skolan hänger över mig som ett stort svart moln vart jag än går, och idag tror jag att gud straffade mig på riktigt då han lät himlen öppna sig över mig när jag joggade prinsen ute på terrängbanan. Kunde vrida ur alla kläder när jag var tillbaka  i stallet. BLÄ!

Skyndade mig hem och borrade ner näsan i skolböckerna för att få han där uppe nöjd, kanske ställer han upp och ger mig lite solken när jag rider imorn :)

__________________________________

Peace and Love 2011? Ska man ta en fjortis sommar till kanske?
Va fan jag har ju träffat Pippi, jag kommer ju aldrig bli stor..
"Snälla lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur"





ge mig värme och sol igen!

Kommentera

Publiceras ej