Är nu på väg hem från IKEA med min käraste :) Tro det eller ej men än är vi tillsammans, men det var tveksamt där ett tag i halvtid. Jag vill att vi ska tycka lika om allt, läs:att Emil ska tycka som jag :) Men så är inte alltid fallet och jag blir en sur liten snorunge som vill lägga mig på golvet, sprattla med benen och skrika i högan sky tills jag får som jag vill. Tyvärr funkar inte ens detta på Emil för efter åtta år tillsammans har han lärt sig hur jag funkar och total ignorerar mig istället för att ta en konflikt haha det vara bara för mig att börja kompromissa istället för att köra på tre års fasoner, och jag tror det blir bra i slutändan. :) Imorn bär det av till Nina för att träna lite dressyr igen två veckor sen sist. Ska bli riktigt skoj. I söndags hoppade han riktigt bra i terrängen på lundåkra oxå så den negativa trenden har vänt, om inte för alltid så för ett tag iaf :) Kanske kan bli nån fälttävlans start innan han hinner fylla tio.. :P Men nu ska jag vila mig lite för när vi kommer hem blir det två varv på slingan, de e väl fan om jag inte skulle kunna springa långt när både snorungar på 9 bast och oldisar i pensionsåldern ska klara det. Nån måtta får det vara på den dåliga kondisen. Bjuder på en bild där Emil är på sin rätta plats... ;)

Kommentera

Publiceras ej