Usch jag som aldrig är sjuk, jag är ju självaste fucking superwomen!

Men icke.

Näsan är rödare än rödast pga allt snytande med toapapper hårt som sandpapper. Men vad gör man inte för att undvika att se ut som en snorunge med en 11 under näsan :)

Ville till jobbet ändå "sååå sjuk är jag ju inte så att jag måste stanna hemma..." men efter samtal med chefen kom vi fram till att det är bättre om jag är hemma än på jobbet och smittar ner alla andra.
Bara det att jag vill jobba, hatar att bara vara hemma. Osis.


På fredag ger jag mig iväg till Linköping för att träffa världens bästa Lina och nästa vecka ska jag förhoppningsvis åka och träna för Nina om allt gå som det ska. Två roliga saker att se fram emot, om jag kan se till att bli av med Mr.snor först vill säga :)


Bye for now.

Kommentera

Publiceras ej