Bloggar från en filt på "hundstranden" på Skrea strand. Idag är det sommar och hela Fam.Jansson-Barse steker som bacon i stekpannan. Svettigt som fan. Tur att det är mest badjävlar på stranden så att det inte börjar snackas på stan om den bleka svettiga värmlänningen :) Tur att jag inte är någon landkrabba utan mer som en fisk som är mer under ytan än över, för idag har man varit tvungen att svalka sig några gånger för att överleva!! Emil går inte att lura i men paddie har jag tvingat i några gånger.. Men av någon konstig anledning simmar hon bara in till land om och om igen. Tråkig hund. Hon trivs visst bättre under mitt fina "parasoll" Hahaha ett paraply med hästar på, Emil skäms just liiiite för det fina motivet :) Nån timme till ska jag stå ut i sommarsolen sen blir det nog en av sommarens varmaste hoppträningar är jag rädd. Hur ska jag överleva? Dags att redan nu ladda med vätske ersättning!!! Ses å hörs, om jag hinner blir det ett besök på Bratt ikväll i goda vänners sällskap! Bye for now!

Kommentera

Publiceras ej