Som alltid när jag varit i Värmland så får jag dåligt samvete.

Det finns så många som jag vill träffa, hänga och umgås med, men som inte hinns med :(
Vet själv hur besviken jag blir när nära och kära är i mina hemtrakter och inte ens kan komma förbi för en fika...
Men skulle jag fika hos alla jag vill träffa skulle det ta en heldag! Skit.

Igår fick jag iaf träffa delar av mammas släkt, vilket jag inte gjort på X antal år. Jättekul var det framför allt att träffa min kusin Fredrik. Minns våra "släktträffar" från när vi var små med stor glädje. Gillar alla mina kusiner och bonus kusiner och funderar på varför man inte har bättre kontakt. Synd.
Kusinfest snart? Alla är ju nästan 18 :) Någon som orkar styra upp nått?


Jaja, om tre timmar är jag iaf hemma igen och då blir det tripp till stallet och trimma skrutten. Fick lite tips av Madde i fredags så nu är jag taggad som fan att testa igen! Min häst ska ju bli en svan, men om han ska bli det måste jag hitta en lösning på träningsbiten. Suck. Kanske kan man köpa mod så jag vågar ringa Rose...



Skrutten och världens sötaste systerson Martin som jag tyvärr inte han träffa på detta Värmlands besök :(

Kommentera

Publiceras ej