Varför ska alltid pengar vara ett problem??
Önskar jag vore ekonomiskt oberoende.
Livet kanske inte blir roligare med mycket pengar men, det underlättar vardagen iaf.

När jag köpte skrutten förstod jag att det kommer bli svårt att få ihop budgeten, men jag hade aldrig kunnat drömma om HUR jävla tufft det är.
Tur är att Emil stöttar mig, annars hade de aldrig gått. Tack älskling.




Nu händer det massa ohästiga grejer i Linas liv oxå :)
Åh jag gillert.

Nästa helg bär det av till Malin och Fredrik i Ängelholm, ska bli såååå roligt att äntligen få hälsa på dom.
Sen väntar påsken och då bär det hemmåt mot Kristinehamn för att träffa släkten på mammas sida. Tror inte jag har träffat dom allihopa sen jag flyttade. skäms nästan.

Sen var det ju det här med att kanske åka hem igen för att besöka nöjes och "det stora kalaset" känns ganska lockande måste jag säg, om mina darlingar oxå ska dit :)


Men som sagt smakar det så kostar det. Vi får väl se om jag ens har råd att ta mig till skolan nästa vecka. SJs priset är skamligt dyra!! åka miljövänligt så blir plånboken tom...


Ska gå och köpa mig en lott. "plötsligt händer det"

Kommentera

Publiceras ej