Tack Malou och Therese för att ni förstod er på min få ordiga textrad och gav mitt sinne lugn och ro <3


Adiam Dymott - Catch me if you can (feat.Björn Dixgård)

Love that song!!

 "låter som om hon sjunger i en burk..." nja, vilket öra lyssnade jag med? mitt döva antagligen.


Har kollat på terräng träning idag och känner ännu mer hur mycket jag saknar det!!
Har inte hoppat terräng sen falsterboveckan och det är ju typ hundra år sen känns de som.
Måste komma igång med min ridning igen, börjar nästan tycka att debutant hindren ser höga ut. illa.


Tack Monica att jag får låna ditt vilddjur ibland så jag inte är helt "ridlös" ;)
Vem vet jag och Bossa kanske kan bli vänner trots allt.
Idag glimmade vi till då och då under ridpasset, de e najs.


Längtar till onsdag. Tredje gången gillt?



 
saknad.


1 kommentarer

Anonym

14 Sep 2010 13:39

Hej hej!



Jag är jätte tacksam att du sitter på min pålle. Vad skulle jag gjort utan dej =) Min pålle e ju super när hon ger sej med dej på. Tror ni allt kan bli vänner...men det tar nog nån gång till. hihi KRAMIZ

Kommentera

Publiceras ej