iaf om man jämför med Emil som snozzar gott i sängen. Man brukar säga att barn är söta när som sover...


Nya tag idag, ska strax i väg och rida för Anne, idag är det Kadett oh Gulliver som ska hård trimmas. Kadett ska tom få bli vuxen och gå med Kandar, vi får väl se vad han tycker om det :)


Efter flera krossade bilfönster förra veckan har jag blivit något utav en dektetiv, mellan lektionerna går jag och min otroligt farliga vakthund Paddie på spaningsuppdrag för att ev. ta någon på bar järning!
Men trots min pålitliga vakthund är jag glad över att jag inte träffat på någon ännu, för va fasen skulle jag göra om jag såg nån?

Antagligen lägga benen på ryggen och springa min väg, fegis som jag är, vem vet vad de är beredda att göra för att inte åka fast!?! och tänk att den kanske håller i en kofot...Nej hujeda mig. Måste nog lära Paddie "buss på" lite bättre innan jag fågar mig ut i mörkret igen.



Funderar så knakar, hästköp står runt knuten och många beslut ska fattas. Varför är man inte miljonär?
Skulle helst av allt köpa två, en unghäst och en gammelman som jag kan lära mig massa på. Jobbigt att man måste välja. Ingen som kna tänka sig att skänka en eller två hästar till mig?



Nu blir det ta och bli morgon promenix med lilla prinsessan så att jag hinner med min dag.
Ciao!


Gulliver i full karriär på väg till hagen.

3 kommentarer

Nina

14 Oct 2010 10:37

Har en fin treåring till salu som inte är dyr ;-)

Han skulle definitivt gilla dig!! =)

Anonym

15 Oct 2010 12:14

Du är väl för söt Nina.

Jag kanske skulle ta och sätta på mig förklädet baka något gott, för att sen ta en tripp till månsegården och ta två flugor i en smäll.

En fika med världens bästa Nina och kolla på häst samma dag är aldrig fel :)

mammsen

15 Oct 2010 14:34

Världens bästa Lina, som alltid kämpar och gör så gott hon kan...(och det är nog så bra det)som både är "fin, smal o intelligent" Rik och världsvan är något du kan bli i framtiden :)

Älskar dig kära dotera mi..Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej