Ibland får man vara en mallgroda, det är JAG

  • Min och Lollos elev Fiffi har varit på strömsholm i helgen och tävlat i "SM för lektionsryttare"  Även om hon inte blev placerad så är jag stolt att hon ändå kom så långt som hon gjorde, bäst i halland!!

  • Mina "unga ledare" är otroligt abitiösa och engagerade och kommer sätta vår styrelse på plats och få dem att lyssna och priotera ungdomarna på FORF, you go girls! Som deras mentor lägger jag mina armar i kors, lutar mig  tillbaka och bara  njuter av all deras energi och engagemang.

  • Forfus är självgående, äntligen! De genomför möten efter en dagordning, de har renskriva protokoll, det finns styrelsemedlemmar med drivkraft. De har under året lyckats genomföra så gott som alla aktiviteter de åtagit sig, vilket var MÅNGA!! Nu snart väntar julshowen som jag vet kommer gå galant! De där brudarna fixar allt... bara de vill.   

  • Sist men inte minst var det med glädje jag mottog våra nya ungdomsledare som jag skickat iväg på kurs. De kom hem med massa inspiration och kommer nu se över säkerheten på forf,bra initiativ.

 

  • Sen att jag och mina kollegor har planerat klart hela VT 2011 och ridlägren för sommaren 2011, så jäkla gött! Att vi kan fortsätta att ha temadagar där våra elever får lära sig mer än bara ridning gör mig extra glad. Jag hoppas att våra elever är lika nöjda som vi är! Längtar redan efter våren när allt roligt ska börja på jobbet :)



    Mycke häst nu ett tag, ska försöka ta mig en tur till staden imorn, i VANLIGA kläder och luncha med världens bästa Jennie <3 Fina grejer.


Kommentera

Publiceras ej