Söndag:

1. 3 års test Med "Ettan" Loretta. Klass1 gångartshäst 45poäng. Klart godkänt! Fina omdömen, väl visad och rätt matchad, kändes fint.Bilder från dagen kommer så fort jag snott dem från Mia (1:ans ägare)

2. Vi istallet final  , mina två lag kom 1:a och 2:a dom är världens bästa!! Nu väntra zonfinal 20 juni :) Bra gjort tjejer, jag är stolt!

3. Terrängträning för Anne, fatta hur kul det är, lyckorus genom hela kroppen nu när nerhoppen funkar GÖTT!

Måndag:

1. Morgon fodring och utsläpp, med löptur på 4km där i mellan. Bra start på dagen!

2. GBG tripp med Emma lugg, myspys. Nya sommar skor inköpta. SJ krånglade massor på väg hem så jag fick lift i taxi från stationen in till stan men en kille jag aldrig sett förut, snällt värre. Blir till å bjuda igen på krogen om man råkar springa på honom. Falkenberg är ju inte allt för stort.

3. Fälttävlansmöte med Mr. Möllgård. Han är bixten själv, om jag är seg är  han MEGA seg. Ibland undrar jag varför jag tar på mig stora uppdrag, känns som om de e MASSOR att ta tag i nu. Men jag tycker ju att dte är skit kul när tävlingen väl är igång, så de e bara att bita ihop och kämpa på :) Tur är väl att vi är ett toppen gäng som hjälps åt annars hade de aldrig gått.

4. Hoppträning för den galne irländaren... Bärra hoppade fint! Men av någon konstig anledning tyckte han att jag var lite ofokuserad mellanåt... typ när jag börjad snick snacka me Jenette mellan ritterna... haha han undrade om jag tillåter ina elever att pratat strunt med varandra under lektionen... fick ju bara sänka huvudet och skämmas haha ska bara visa min seriösa sida framöver :P super fukuserade och näst intill tråkiga Lina ska träda ikraft from idag.

5. Hoppade Linas stora svarta, vilken cooling. En sån häst vill jag oxå ha. Snacka om att vinna mark på en terrängbana, tjohooo vad han galopperar om han får :P Får hålla tummarna för att Lina vill ha han hoppad fler gånger innan hon kommer upp på ryggen igen :P

Nu väntar sängen efter två fullspäckade dagar i mitt vanliga liv :P
Godingen sover redan sen en timme eller två, mys å krypa ner hos honom även om han är ej kontaktbar så fort han somnat  hihi

Kommentera

Publiceras ej