Tänkte på att Bettan och Peter ska hit i helgen, de är typ jämt här känns de som haha
Men egentligen är de ju bara här cirkus 2 gånger om året.
Anledningen till att de känns som om de är här ofta, kan ju bero på att det säkeert är ett eller två år sen min mamma eller pappa var här och hälsade på :(
Saknar dem faktiskt!
Ibland är det ganska ensamt att inte ha någon släkt alls på närmre avstånd än 36mil...

Saknar mina systrar oxå!
Malin sticker ju till Mallis snart för att bli bartender, lovar att hon kommer supa mestadels av tiden haha kommer komma hem som smyg alkis ;)
Får nog ta å ringa henne och Camilla någon dag, måste ju prata lite med Oskar oxå, sist skrek han när han inte fick luren och när jag väl pratade med honom blev det envägskomunikation... från mitt håll haha


Älskade pappsen och jag

Halva min söta mamma och jag hihi


Skål! Älskade mammsen och jag!


Malin och jag på juldagen för nått år sen <3




Jul 2007 Camilla, Pappsen och Nettan (Anette)


bjuder på den, förskräckliga bild haha jag Malin och Camilla

Världens goaste unge, min systerson Oskar

Saknar er där hemma!

2 kommentarer

Malin (syster)

23 May 2010 13:14

Lina de är magaluf jag ska till i Spanien :)inte mallis!

lina

24 May 2010 06:46

haha de märks ju att vi knte pratar allt för ofta söta syster yster :P

Kommentera

Publiceras ej