Ja, bloggen har fått ligga nere när jag varit i "ak värmland du sköna"

Men nu är jag tillbaka.

Värmlandstrippen rev upp massa konstiga känslor hos mig som jag inte riktigt kunde kontrollera.
Tog mig 4-5 timmar med packade väskor för att bestämma mig om jag i överhuvudtaget ville åka upp...
Glädje, sorg, grubbel, förståelse, skuld, lycka, vänskap, kärlek

Har lärt mig en sak.
Min familj och mina vänner är det bästa som finns!
Hur än livet sett ut tills idag så har allt haft en mening.
Framtiden ser ljus ut, släpper det gamla och välkomnar det nya.
Ingen kan vara lyckligare än jag.
Jag har allt man behöver.
inte alla som har så många familjer som jag
Gustavsson, Jansson, Andersson, Johansson (Rudmalm), Barse <3
lyllo mig.



snart står det en brun springare i min box.
De gillar vi.


1 kommentarer

Pammis

27 Jul 2010 13:02

Puss på dig sötis! Det var fantastiskt att ha dig hemma så länge denna gång!! Älskar dig. DU är bäst.

Kommentera

Publiceras ej