höll på att åka över huvudet på skrutten idag.
världens snällaste och mest lugna häst hade fått köldknäpp :)
Sparkade bakut, galopperade omkring istället för att trava och stutsa runt som en kängru och skvatt för allt som gick att anse som "farligt" typ snö på marken, färgskiftning på väggen... me like it!
De blir nog en svan av min fula ankunge an vacker dag! <3


Idag har jag nog lovat de dummaste jag någonsin lovat... jag ska springa stadsloppet 2011 med Gertie och Jeanette.
Jag 25 år, Gertie 63år och Jeanette 50+ , Jag kommer göra FET bort mig!

Problemet är ju att de i sina glans dagar sprungit tjejmilen mm.
Själv har jag promenerat mig runt elljusspår nån gång på på gympan och gömt mig i skogen för att komma in sist och slippa gå ett varv till... Ni kan ju själva räkna ut vilken god grundkondis jag har med min bakrund...

Springa en mil... fy fan dax att damma av löpartightsen igen och bita i det sura äpplet, går ju inte att banga nu, kan ju inte vara sämre än pantertanterna

Någon mer med sämre kondis som vill vara med så jag slipper känna mig sämst??

Galet.



Första tiden med Paddie, tror jag uppskattar strandpromenader
mer än löptävlingar...

1 kommentarer

Pammis

17 Dec 2010 22:09

Du kommer klara det, jag känner väl dig!

Jag däremot satsade på att kunna springa 5km på vårruset till våren. haha, vi får se om jag klarar det. Springa inne är inte min grej o jävligt otaggat att springa ute i det här vädret!

Kommentera

Publiceras ej