Alla som känner mig väl vet att jag något av ett "målfreak" och envis som få.

Men va fan, jag får faktiskt saker gjort oxå och det är jag och kommer jag alltid vara stolt över.

Jag var helt inne på att åka till USA och jobba i 6 månader efter att jag gjort klart alla mål med Wilbert, Emil var inte helt främmande till att kanskee följa med. Men så ändrades allt och jag fick fokusera på nya mål.


Jga har köpt häst, något jag egentligen aldrig planerat in att göra, innan utbildning mm var klart. Vilket nu gjort det omöjligt för mig att åka till USA, men då är det ju dax att ordna nya mål och nya utmaningar. Det finns ungäst Championat i sikte och framförallt inhopning på terränghinder till våren Tjohhoooo!! Jennie har lovat mig att vara "draghäst" med montana på vår startfälttävlans debut, när nu den blir av :)
Att inte åka utomlands känns inte som ett misslyckande utan som en del av att finna nya utmaningar i deet liv jag nu lever. Skulle aldrig vilja vara utan min skrutt, han ska bli en stjärna, vänta ni bara tills han förvandlats till en svan <3


Jag hoppade på Level 2 utbildningen i höstas och den tänker jag fullfölja, kanske inte 2011 men jag ska ha som mål att vara klar 2012. Mycket praktiskt att lösa när man ska vara borta 6mån för heltidsstudier, det största problemet stavas PENGAR... Nån som vill skänka mig nån miljon eller två?


Sen var det ju det här med BE körkort. Varje gång jag är på väg att ta tag i det kommer det nån smart jävel och säger att de ska försvinna snart och att det är bortkastade pengar att ta det körkortet nu, men va fan nu har jag väntat i snart 4 år. Till sommarna ska de bli av! punktslut.

Så fort min Häskunskapskurs är klar till våren ska jag banne mig ta mig i kragen och fixa det där jävla körkortet!
Grrrr.






Om mackan mot all förmodan skulle läsa detta hästigainlägg och störa sig så där lagomt mycket, säger jag bara schhhhhhssss! :)






Helgen spenderades med världens bästa Gullunge Natalie!! Saknar dig redan!! Kom tillbaka!



söt va? min skrutt.

4 kommentarer

Pammis

14 Dec 2010 22:56

Äntligen ett nytt inlägg!!!

lina

15 Dec 2010 00:12

haha ja, jag insåg själv att det var på tok för längesen jag uppdaterade världen om mitt liv ;) hihi

veronica Åberg

15 Dec 2010 07:59

Gud va söt Lina! Grattis till din lilla Prins eller prinsessa?

Mackan

26 Dec 2010 03:36

Störde mig bara lite. Men de går nog över...

Kommentera

Publiceras ej